۹ پاسخ

بت حق میدم بااینکه تجربه نکردم اماادمیزاد ب هرچی ک عادت کنه دل کندن سخته ادم ب ی گل توخونش وابسته س دگ چ برسه شغلش اونم بخشی از وابستگیته دگ حق داری اماانشالله ب این شرایط هم زودعادت میکنی خدا بزرگه

آدمیزاد یه روز دلش میگیره یه روز سر حال و شادی
زن باردار یه کم حساس تر میشه که باید قوی تر و با توکل به خدا ادامه بدیم

منم از اول ماه دیگه نمیرم حس سنگینی دارم ک باید بمونم خونه

از هفته چندم بارداری حرکات جنین کمتر میشه؟

تجربه کردم این حس رو. ولی وقتی کوچولوتو بغل کنی دیگه دلت نمیخواد بذاریش برگردی سرکار😅😅😅

ماشاءالله عزیزم چجوری با شکم پر میری سرکار اخه اذیت نمیشی

چرا به خاطر اینکه دیگه نمیرین سر کار؟

چرا خوبه که استراحت کن من از اول ماهه نمی‌رم
منم شغلمو خیلی دوسدارم و دلم براش تنگ شده الان که بیکارم و استراحت کلافه میشم گاهی کار کردن حالمو خیلی خوب می‌کنه جدا از حقوقش
ولی خب واقعا دیگه سختم بود نشستن و پسرم اذیت میشد تو شکمم عذاب وجدان می‌گرفتم

چرا ؟؟؟؟ خوبه که استراحت میکنی من دوست دارم نرم

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۳ ماهگی
آخیییش، دیگه فقط فردا و هفته ی دیگه، اونم فقط ۲ ۳ اش رو روز بیشتر سرکار نمیرم و بعدش میمونم خونه 🥳
از زمانی که وارد ماه هشتم شده بودم، خیلی خیلی نسبت به سرکار رفتن اذیت بودم.
هم بخاطر بیخوابی هایی که شب ها درگیرش بودم و نمیتونستم صبح بیدار شم برم سرکار، هم نشستن زیاد پشت میز و تایم طولانی کاری و کمردرد و لگن دردایی که میگرفتم.
خیلی این وسطا مرخصی استحقاقی روزانه گرفتم.
ولی تماما با عذاب وجدان بود
و مدام به خودم میگفتم تو تنبلی و نمیخوای بری سرکار و دنبال بهانه ای...
ولی واقعا این هفته بهم ثابت شد که روزایی که توی خونه ام، نه دردی میکشم و نه از لحاظ روانی مشکلی دارم و بسیار پرانرژی و خوشحالم
ولی وقتی میرم سرکار، هم تمام دردام شروع میشه و هی خیلی حالم بد میشه و مدام گریه و بیقراری میکنم 🥲
خلاصه که دیگه جداً تصمیم گرفتم انقدر به خودم سخت نگیرم و خودمو سرزنش و مقایسه نکنم و خونه نشینیمو از اول اسفتد شروع کنم و وقتمو روی استراحت و ورزش کردن بذارم 😇
در کل هدفم از این همه نوشته ای که تایپ کردم این بود که بگم واقعا سعی کنید خودتونو با کسی مقایسه نکنید و توان و حال خودتون رو در نظر بگیرید و انقدر به خودتون سخت نگیرید چون بدن با بدن فرق داره.