۴ پاسخ

پدی لاکت هم برای اسهال خوبه هم یبوست کلا پروبیوتیک هس برای بچه مفیده فرقی هم نداره میتونی با شیر بدی

پدی لاکت یکم قبل شیر

منم بی بی کر میدم قبل از شیر

جفتشون عملکرد روده رو بهبود میبخشن دکتر بمن گفت پدی لاکت واسه زمانیه ک اسهال باشه بچه
بی بی واسه زمانیکه یبوست باشه بهتره
۵ دقه قبل شیر

سوال های مرتبط

مامان آقا مانیار👶🏻🧸 مامان آقا مانیار👶🏻🧸 ۶ ماهگی
مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۷ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی