سونو انومالی یه باره یا دوبار؟

۸ پاسخ

یه باره

یه بار

یه بار هفته ۱۸

ی بار

انتی سونو و آزمایش داره که آزمایشش دو مرحله ای بود
آنومالی فقط سونو هستش

سونو ان تی ۱۲ هفته هست
سونو انومالی ۱۸ هفته هست یک مرتبه سونو میدی با جواب سونو میری ازمایش میدی

یک بار

یبار
چرا دوبار باشه؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد