خانما ۷روز دیگه موعدمه دریغ از یک علامت 🥲

۳ پاسخ

چه عجله ایه ؟ ۷ روز خیلیه صبر کن از موعد بگذرع

منم دقیقا هفت روز دیگه موعودمه هیچ علائمی بجز درد خفیف سینه علائمی ندارم😮‍💨

خیلی زود نیس برای علایم داشتن؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری