اومدم سونوی رشد برام دعا کنین خواهرا🥹🤲

۴ پاسخ

ان شالله ک همه چی خوبه
نتیجشو ب مام بگو

ان شاءالله خوبه همه چیزش

انشالله همه چی عالی باشه

انشالله ک همه چیش نرماله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آیهان و نویان مامان آیهان و نویان ۱ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۳ ماهگی