واییییی اومدم سونو رشد 🥹برام دعا کنید وزنش خوب باشه

۶ پاسخ

انشالله عزیزم برا منم دعا کن رشد و وزن بچم خوب باشه ❤️

کجا رو پیدا کردی که باز باشه ؟
من هنوز موفق نشدک

ایشالله خوبه نگران نباش

منم بعد از ظهر میخوام برم
بعد بگو ببینم چقدر بوده وزنش

مگه نباید۳۰هفته بری؟؟چراالان؟

ایشالاکه خوبه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری