به من گفتن ۳۱هفته برو هنوز نرفتم
هزینش چند شد
انشالله همچی خوبه عزیزم
ان شالله جانم
برا من هنوز ننوشته دوست دارم یکسره برم بچه مو ببینم🤭
منم از الان استرس دارم ک بچم وزنش کم نباشه 🥺
انشالله ک ی گومبولو در راه داریم🥹
چرا دکتر من برای 25 هفته سنو رشد نوشته؟؟
خیلی زودم رفتی احتمال میده وزنش کم باشه الان
انشاالله همه چیز عالیه عزیزم ❤️🌸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.