اومدم سونو رشد دعا کنید همه چیز خوب باشه 🥹🙏🏻

۹ پاسخ

به من گفتن ۳۱هفته برو هنوز نرفتم

هزینش چند شد

انشالله همچی خوبه عزیزم

ان شالله جانم

برا من هنوز ننوشته دوست دارم یکسره برم بچه مو ببینم🤭

منم از الان استرس دارم ک بچم وزنش کم نباشه 🥺
انشالله ک ی گومبولو در راه داریم🥹

چرا دکتر من برای 25 هفته سنو رشد نوشته؟؟

خیلی زودم رفتی احتمال میده وزنش کم باشه الان

انشاالله همه چیز عالیه عزیزم ❤️🌸

سوال های مرتبط