کی باید بریم دکتر ؟
خانمای ۴ـ۵ـ۶ هفته رفتین شما؟

۵ پاسخ

من تقریبا ۵یا ۶هفته بودم رفتم ک‌برام سونو قلب نوشت گف دو هفته دیگ برو

والا میگن یدونه هفته ۵برین برا اینکه ساک تشکیل شده تو رحم یا نه ولی بنظر من بمون هفته ۷یا ۸برو که قلبشم دیده بشه استرس تشکیل نشدنشو نداشته باشی

نرو بزارتا۸هفته ات کامل بشه الکی الان بری نه قلبش تشکیل شده فقط ساک میبینی استرس میگیری

من همون روز بی بی چک مثبت شد رفتم سونو کرد گفت ساک تشکیل شده برو ۳هفته دیگ بیا سونو تشکیل قلب. دارو هم داد

من رفتم همون موقع که ازمایش مثبت شد دارو داد

سوال های مرتبط

مامان مامان بچهام مامان مامان بچهام هفته چهاردهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته نهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی