خانما قند بارداری اگه چند باشه بالاس؟؟

۶ پاسخ

از ۹۲ تا ۹۸ از نرمال رد شده لب مرز
از ۱۰۰ به بالا مبتلا به قند بارداری شدی

ناشتا اگه از ۱۰۰ بالا تر باشه باز تا ۱۰۵ رو اوکی میدونن بالاتر دیابت هست و براتون متفورمین و انسولین تجویز میکنن… خودم دیابتی هستم

والا من قبلا ک بهداشت بودم میگفتن نباید ۹۳ و بالاتر باشع
الانو نمیدونم واقعیتش

ناشتات مرزه باید رژیم غذایی رعایت کنی

دکتر غدد من گفته ناشتا تا ۹۵ بعد از ناهار وشام تا ۱۲۰

ناشتا بالاتر از ۹۵
یک ساعت بعد پودر بالاتر از ۱۴۰
دو ساعت بعد صبحانه یا پودر بالاتر از ۱۲۰

سوال های مرتبط

مامان جانان خانوم 🩷 مامان جانان خانوم 🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۳ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣🌈 مامان جوجه رنگی🐣🌈 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر مامان پسر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوا مامان آوا هفته سی‌ونهم بارداری