خیلی میترسم
غلاعمی چیزی داشتی
اره بالاس
شب قبلش چی خورذی؟؟هشت تا ده ساعت ناشتا بوذی؟؟
دکتر بهت دارو میده نگران نباش
شیرینی جات بشدت زیاد میخوردم
خیلی خطرناکه من اصلن قند نداشتم خیلی میترسم
قند یکساعت بعدت؟؟؟
مال منم یکساعت بعد شربت ۱۹۰ بود گفت برو بعد ده روز بیا دوباره ازمایش بنویسم.حالا قراره ۴شنبه بازبرم دکتر
فکر کنم باید بری دکتر غدد
دکتر یا بهت قرص میده یا میگه انسولین بزن
چیزای نشاسته ای مثل نون و برنج و ماکارونی رو کم یا قطع کن، میوه های شیرین کم کن و خود شیرینی هم فعلا نخور
نشون دکترت بده باید کنترلش کنه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.