خانوما امکان این ک تو هفته 37زایمان کنی هس

۴ پاسخ

اره من بچه اولم ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان کردم

بله ۳۷ کامله بچه

Nst بده مرتب

ممکنه اگه علایم مثل نشت یا پارگی کیسه آب یا عفونت یا انقباض داری

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولو🫀 مامان ماهلین کوچولو🫀 ۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان کیمیا مامان کیمیا هفته سی‌وچهارم بارداری