خانوما کسی بود داخل هفته 36یا 37زایمان طبیعی کنه

۱ پاسخ

دختر خاله من دو سال پیش ۳۳ هفته زایمان طبیعی کرد و دخترشم نرفت دستگاه سالم سالم بود،فقط وزنش یذره کم بود

سوال های مرتبط

مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی