خانوما توی شیردهی میشه از دانه چیا استفاده کرد؟

۱ پاسخ

من از عطاری سوال کردم گفت تا 6 ماه نباید خورد ولی تو اینترنت زدم گفته مشکلی نداره نمیدونم والا سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان آقا آیهان😍 مامان آقا آیهان😍 ۱۰ ماهگی