۳ پاسخ

خیلی دارم غصه میخورم نمیتونم ببینم گریه میکنه تو دستگاه چیکار کنم

اتفاقا بهترین کار که بمونع دستگاه بهترین راهش همونع شیزخشک بدی یا شیرت بدوشی تو شیشه شیر بدی

آره عزیزم بده چرا نشه

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار ۳ سالگی
مامان مانی مامان مانی هفته بیست‌وسوم بارداری