#پوشک
#نوزاد
#شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

من همش از استرس خونه میسابم

منم امید دارم قبل عید جنگ تمام میشه

سلام عزیزززم
خوبین🥹🥹چخبر
تولدنیکم همینجوری موند چه کنیم تولدارو
تو کلا کنسل کردی یا میندازی بعد این داستانا
من تا نوشابه هم خریدکرده بودم😞😞

دور اطرافیانم ک میبینم اومدن چقد ناراحتن زندگی خونه هاشونن بچه هایی ک شهید شدن واقعا دلم نمیره کاری برا عید انجام بدم

من تازه از دیروز استارت زدم امروز با همسرم یکم کارارو پیش بردیم

منم هیچ کاری نکردم دست و دلم اصلا به کار و خرید نمیره

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۳ سالگی