تا چندتا سونوگرافی مجازه تو بارداری؟

۸ پاسخ

ضروری های اول ک معلومه من بخاطر طول سرویکسم از ماه هفت دو هفته ی بارسونو میشم

سونو بر اساس موج صوتی هست و ضرری نداره
ذهن مردم اینه که اشعه داره و میگن ضرر داره اما نداره
مگر اینکه داپلر یا چند بعدی بری

من از اول بارداری تا الان هرماه یا سه هفته ای ی بار میرفتم.امروز دکتر گفت دیگه نیاز نیست

من دکترم هرماه مینویسه

والا سر دخترم سرکلاژ بودم 17 بار رفتم سونو، سره اینم تا الان 8 بار

عزیزم ی سوال دارم اگ هستی؟

هرچندتا ک موقعیت آدم ایجاب میکنه
سنو ضرری نداره

هزار تا من رفتم😂🩵

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۱ ماهگی
مامان دلبند مامان دلبند ۱۱ ماهگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی
مامان اراد و مهراد🐣 مامان اراد و مهراد🐣 ۵ ماهگی
مامان ایلیا💙 مامان ایلیا💙 ۶ ماهگی
مامان سید دیار💚 مامان سید دیار💚 ۱ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۱۴ ماهگی
مامان حسین و حسنا❤️ مامان حسین و حسنا❤️ ۴ ماهگی