۹ پاسخ

طبیعیه دیگ اینا تو هفته شما

اره طبیعیه منکه همش درد دنبالچه لگن دارم

فک‌کنم تو هفته شما طبیعی باشه ولی از اینک من از اول داشتم و‌نمیدونم🤦🏻‍♀️🤣

اره عزیزم تو بار داری دور از جونتون همه دردی طبیعی 🥲

درد لگن منم دارم مخصوصا طرف راستم که خیلی بده از درد گریه میکنم یا اینکه قفل میشه نمیتونم تکون بدم باید یکم ماساژ داده بشه بعد بلند بشم همیشه زیر لگنم موقع نشستن یه بالشت کوچیک میزارم درد رو کمتر میکنه

خیلی درد بدیه لامصب من که میزنم زیر گریه شوهرم میگه چته میگم هیچی از این همه درد خسته شدم

منم خیلی موقع خواب اذیتم و لگنم درد میگیره
ولی خب بازم رفتی به دکترت بگو
چون به من پروژسترون داد استفاده کنم

عزیزم
شما فردا صبح از خپاب بیدار شدی ،دیدی شاخ دراوردی هم دکتر نرو
چون تو بارداری همه چی طبیعیه😅😂

بله طبیعیه🫠

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان سید کوچولو 🩵👶 مامان سید کوچولو 🩵👶 ۱۳ ماهگی
مامان آوا و آیهان مامان آوا و آیهان ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری