کسی توی بارداری از سینش ترشح داشته ؟

۴ پاسخ

من از ماه پنجم ترشحات سینه‌م شروع شد

اره من هفته قبل داشتم به مامانم که گفتم گفت شیره و عادیه تو دوران بارداری معمولا تو سینه شیر میاد

طبیعیه فشار نده اصلا

آره عادیه به خاطر هورمون هاست ولی نباید دستکاری شون کنی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مینی 🪺🍒 مامان نی نی مینی 🪺🍒 هفته شانزدهم بارداری
مامان محسن و دختری مامان محسن و دختری هفته بیست‌ویکم بارداری