۵ پاسخ

ماشاءالله حرکت بچه منم که خوبه

منم چیزی حس نمیکنم....فقط بعضی وقتا یهو سفت میکنه خودشو.....خیلی نگران میشم همش خدا رو قسم میدم مواظب بچم باشه🥺🥺🥺😔😔

منکه هنوز چیزی حس نمیکنم

منکه چیزی حس نمیکنم

خوب میزون میزووون 🤣
حرکات بچه هم یک خط در میون خوبه فعالیتش ماشالا پسرم😍

سوال های مرتبط

مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 هفته بیست‌ونهم بارداری