من نبض حس میکنم بعد دست میزنم میبینم هردو طرف هست رگای خودمه🤣یا حباب حس میکنم بعد میفهمم روده بوده😐نمیتونم فرقشونو تشخیص بدم،یبار یکم نوشابه خورده بودم یه ته استکان،بعدش ۲تا عطسه کردم،اونموقع حس کردم قشنگ تکون خورد اما خیلی بالا حسش کردم بالای ناف که مطمئن شدم بچه نیست🤣فعلا دلمون خوشه به همینا تا حرکتای واقعی بیان
من چیزی نمیفهمم گاهی خیلی کم یکم نبض زدن جفتم قدامی بچه پسر
نه هنوز خیلی کمه در حد لگد حس کردن نیست یه چیزی مثل اینکه شکمتو لمس کنن یا انگار یه حباب بترکه یه همچین حالتی گاهی هم حالت سیخونک زدن . اون حرکت های محکم تر واسه ماههای ۶ به بعده
من قشنگ لگد حس میکنم دراز میکشم ب شکمم نگا میکنم از داخل ی چی شکممو هی حرکت میده و وقتی لگد میزنه شکمم برآمدگی میشه اون لحظه
من یکم حرکتشو به سمت پهلوهام حس میکنم و مثل حباب تو رحمم میترکه
بچم دختره
من ک هنوز حس نکردم جفتم هم خلفیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.