۶ پاسخ

بتامتازون مگه نیست؟؟من بارداری قبلی م زدم

من زدم برای بچه عوارضی نداشت ی ذره خودم بی حال کرد و گر گرفتگی گرفتم و اینا

نه عوارض نداره
فقط واسه مادر ی هفته ای قندت بهم میریزه اگ مشکوک ب زودرس هستی بزن

من زدم نه عوارضی نداره سر دختر اولم زدم سر اینم زدم

نه عوارض بدی نداره....اتفاقا هرچی زود تر بزنی بهتره

عوارض نداره خیلیا میزنن هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام ودلسان مامان مهرسام ودلسان ۲ ماهگی