مامانا من تو این هفته برم ساک حاملگی دیده گیش

۴ پاسخ

نه3هفته دیگه

عزیزم ساک دیده میشه ولی احتمال داره بگه قلب و کیسع زرده تشکیل نشده دو هفته دیگ تکرارش کنی

آره عزیزم باید دیده بشه وگرنه خدایی نکرده خارج از رحمیه

خیلی زوده
۸ هفته تا ۹ هفته برو که استرس نگیری الکی

سوال های مرتبط

مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هدیه الله مامان هدیه الله هفته هجدهم بارداری