سلام خونریزی بعد از سرکلاژ طبیعیه ؟

۴ پاسخ

اره عزیزم عادیه فقط ب مرور کم و کمتر میشه دکتر شیاف ندادبهت؟

لکه بینی رو فهمیدم طبیعیه نمی‌دونم دقیق زنگ بزن 4030 بپرس

آره تا دوهفته لکه بینی عادی هست

بله منم داشتم ولی باید کنترل بشه و کم بشه درحد لکه بینی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان موچی❤️ مامان موچی❤️ روزهای ابتدایی تولد