برای سوختگی دست بچه ۳ساله چی خوبه چی بزنم؟؟؟

۱۰ پاسخ

اگر سوختگی زیاد و شدید وسیع نیست. پماد آلفا یا هان اسکین بزنید. در غیر این صورت به اورژانس مراجعه کنید

روغن تخم مرغ خیلی عالیه اگه کسی بلد باشه برات درست کنه

میخوای تاول نزنه آب نزن سریع نمک بریز اصلا تاول نمیشه
تو مراحل بعدی میخوای جاش نمونه هرروز روغن زیتون بزن

هم عسل خوبه هم سیب زمینی رنده کن بپیچ دور دستش

پماد آلفا خیلی خوبه

عسل بذار. تاول نمیزنه. زودم خوب میشه

تو آب سرد بزار دستشو

بنداز تو ارد سرد تاول نزنه

پماد سوختگی خوبه خمیر دندون هم خوبه خنک میکنه

روغن بنه
یا اینکه پماد از داروخونه بگیرید

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته نهم بارداری
مامان الناز مامان الناز هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جیگر مامان جیگر هفته سی‌ودوم بارداری