خانم های باردار شکمتون روزی چند بار کار میکنه

۱۷ پاسخ

من چهار روز یه بار

دو سه روز ی بار

من با شربت ام و ام و انجیر و قیسی وروغن زیتون آلو روزی یه بار البته قرص آهن و سه روز یه بار میخورم اونم ایرانی بخاطر یبوست یه هفته شکمم کار نمی‌کرد خیلی بد بود وحشتناک

🙁هفته ای دوبار اونم اسهال

روزی یک بار فوق فوقش تو هفته یکی دو روز شاید ۲ بار کار کمه

روزی چندبار😢🧐
برا من دو سه روزی یکبار

1 بار در طول روز ، اگه کار نکرد سریع شربت میخورم 😂

به زور لاکسی ژل روزی یه بار اونم شاید

روزی یه بار هر روز صبح

یکبار دوبار

فک کنم دو سه روز یه بار

ب زور انجیر و آلو خشک روزی یبار🫤🫤🫤

من سه روز یه بار🤦

۱بار.

بزور روزی یبار 😑

😅😅من ک یبوستم بزور

چون ۳ تا اهن مصرف میکنم اینجوری شدم

من همش دلپیچم

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ایلماه مامان ایلماه هفته سی‌ویکم بارداری