روزی چند بار شکماتونو چرب میکنید؟
چی میزنید ؟
وضعیت شکمتون چطوره ترک زدید ؟

۲۰ پاسخ

من ترك نخوردم كرم و روغن ماستلا زدم،صبح ها كرم زدم،شبا روغن

هیچی نزدم فعلا ترک نخوردم

من هنو شروع نکردم ترکم خوردم😂

منم هرشب ، ی شب بادام ، ی شب زیتون هنوز نخورده
ولی زیر سینه پر ترک شده همون ماه سوم بارداری

روغن زیتون میزنم هر روز ولی خیلی امیدی ندارم پوستم کلا خیلی مستعد ترک خوردنه

شب تا شب چرب میکنم.با روغن بدن بچه.
هنوز ترک نخوردم

بخواد بزنه میزنه چرب کردن انچنان تاثیرنداره بنظرم

‌‌‌‌هیچی نمیزنم دوست دارم ترکا رو شکمم باشه یادگاری از پسرم 🥹

اگه روغن زیتون جنس خوب بزنی خیلی خوبه
شرکتیا تاثیر نداره
منم تا الان خداروشکر ترک نداشتم

هنوز ترک نزدم من خداروشکرر، روغن بادوم ، روغن نارگیل میزنم ، هرشب میزنم یه شب روغن نارگیل یه شب روغن بادوم

من صبح و شب چرب می‌کنم

روزی دوبار میزنم یه بار با روغن نارگیل و یه بار روغن زیتون . ترک خیلیییی خورده انگار فایده نداشته چون شکمم خیلی بزرگ شده ولی رنگش تیره نیست صورتیه. به نظرم به خاطر روغن ها تیره نشده

من روغن زیتونو نارگیل و قاطی کردم روزی یبار میزنم

من ک تا ۱۹هفتگی هیچی نزدم اتفاقی نیفتاد بعدش شروع کرد به خارش ولی اصلا نخاروندم اصلا دست نزدم
بعداز اون روغن نارگیل گرفتم روزی ۳بار چربش میکنم و خداروشکر از خارش افتاده و ترک هم نخورده

من هرشب چرب میکنم،ی شب با روغن نارگیل ،ی شب زیتون،ی شب بادوم
تا الانم یدونه ترک نخورده

من حالشو ندارم😄

من چرب نمیکنم باید بعد اینکه ترک شروع شد بزنیم یا از الان؟

دكتره من گفت ترك ژنتيكيه و هيچي لازم نيس بزنم چون الكين

من شنیدم روغن زیتون خوبه

خدارو شکر ن نزدم روزی2بار چرب میکنم

سوال های مرتبط

مامان دو قلو🤍 مامان دو قلو🤍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اقا لوبیا مامان اقا لوبیا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری