سلام اینا زده ب پای دخترم مث گرمیه.چی بزنم؟

تصویر
۵ پاسخ

حتما ببر دکتر

مث گرمی نیست اصلا حالت اگزمایی داره بهتره ببرینش دکتر

چیزی نزن ببرش دکتر

سلام
بنظرم ببری دکتر بهتر باشه
بچه ها حساسن

بهتره دکتر ببری پوست خیلی نقطه حساسی هستش

سوال های مرتبط