کیا هفتشون با منه کی سونو میرید ؟

۱۴ پاسخ

منم باشما هستم نرفتم هنوز

من پنج هفته و چهار روزم
دوشنبه که شش تموم بشه دکترم گفت برای ساک برم دوهفته بعدم برای قلب

منم شش هفته رو پر میکنم
ان شاالله اخر ماه برم سونو🤲🏻💚✨

منم شش هفته هستم
فردا میخام برم دکتر ببینم چی میگه
یکمم سوزش ادرار دارم دارو بده بهم

من ۸ هفته میرم عزیزم

منم نرفتم عزیزم هنوز میخوام ۱۱ اذر برم

من شش هفته و چهار روز اما سنو نرفتم

من بیبی چک زدم مثبت شده فردا برم آزمایش
دیگه برم ببینم دکتر چی میگه

من ۵هفته و ۳روزم ۲۷ابان میخوام برم براسونو تا حالا نرفتم استرس دارم

من یکشنبه نوبت سونوقلب دارم البته تو۵هفتگی هم بنابه دلایلی رفتم سونو
براقلب میشم ۷هفته ویک روز

۸ هفتگی باید برید الان زوده منم هنوز نرفتم

5هفته و 5روزمه

دکتر به من گفت ۷ آذر برو سونو اما من میزارم ۸ هفته چند روز که شدم میرم

منم مثل شما 5هفته هستم اما سنو نرفتم

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسته مامان پسته هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان امیر کوچولو مامان امیر کوچولو هفته شانزدهم بارداری