کیا هفتشون با منه کی می‌رسد سونو قلب؟

۸ پاسخ

من ۵ هفته و ۶ روزم ۲۶ ام اینا می‌خوام برم برای سونو قلب ولی هنوز سونو ساک بارداری هم نرفتم

منم مثل شمام ۵ دی اخرین پریودیم بود یبار رفتم گفت ۲۰ بهمن بیا از قلب و اینا چیزی نگفت

من هفته 9 میرم می‌خوام با سونو دخترم مقایسه کنم

شما اصلا دکتر رفتی منم شش هفته ام اما هنوز دکتر نرفتم فقط ازمایش دادم دیدم باردارم دیگ دکتر نرفتم کی باید برم

من ۲ دی پریودیم بود دکتر برام ۱۸ زده گفت برم برای قلبش

من میگم ۷هفته ۸هفته بشم ک برم

من الان گهواره زد 7هفته ولی سونو دادم الان6هفته 4روز

اولین روز آخرین پریودیم ۶ دی هس
چت جی بی تی میگ واژینال میری آخر این ماه
سونو شکمی ۳۰ بهمن تا ۶ اسفند بهترین تایم هس

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک ❤🍼 مامان وروجک ❤🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🩵امیرعلی و تودلی🩵 مامان 🩵امیرعلی و تودلی🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری