مامانایی ک هفتشون با منه شمام هنوز هیچ حسی تو‌شکمتون ندارین 🤣

۹ پاسخ

نبابااا هیچ حسی
بعد سه ماه تازه کم کم شروع میشه

مال من حس کردم از همون اول
۸ هفته به شوهرم گفتم عین نفس نیستی از اول حرف میزد گفت هنوز روح نیومده توش که دستشو گذاشته بود رو شکمم قشنگ اومد زیر دستش نبض میزد گفت بچس گفتم اره دیدی اومد نشون بده من روح دارو و قلب بغض کرده بود 🥹😁

ن اصلااا😂😂

طبیعیه س ماهگی ی بعد کمکم حس میکنی

من هنوز هیچ حسی ندارم. اخه ت اون هفته چ انتظاری داری

من حس کردم یه کرم کوچولو سمت راستمه

منکه نزدیکه چهار ماهم پربشه بازم هیچ حسی تو شکمم ندارم فقط منتظرم یه تکونی بخوره😂

من دارمممم

من هنوز که هنوزه هیچ حسی ندارم تو شکمم ولی حالت تهو کمر درد و پا درد دارم

سوال های مرتبط

مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 مامان 🤎🧸 رادین و آرتین 🧸🤎 ۱ ماهگی
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لطف خدا مامان لطف خدا هفته یازدهم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته نوزدهم بارداری