۳ پاسخ

عزیزم ویارت چیه

من زایمان اولم هیچ علائمی نداشتم دخترم بود

من دختر دارم بدون هیچ علائمی کاملا عادی 😁

سوال های مرتبط

مامان لنا و نی نی🐥🐣 مامان لنا و نی نی🐥🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان نی نی آیندم مامان نی نی آیندم هفته شانزدهم بارداری