سلام مامانا فردا ازمایش قند دارم

۵ پاسخ

الان میتونم چیزی بخورم

8تا 12ساعت باید ناشتا باشین

ن نخوری بهتره...امروز م نبایستی برنج و چیزهای قندی بخوردی

من آزمایش دادم‌.

منم همینطور واسه من چهار مرحلس😢

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهشتم بارداری