خانما اینجا کسی ب بچش حلوا ارده داده

۲ پاسخ

اره اما زیاد استقبال نکرد
ارده و شیره رو ولی چرا دوست داشت

اره ولی تلخ بود دوست نداشت تلخیشو

سوال های مرتبط

مامان قلبک بور بوری مامان قلبک بور بوری ۱ سالگی
مامان حناگلی😍 مامان حناگلی😍 ۲ سالگی
مامان 👶💙شاهان مامان 👶💙شاهان ۱۷ ماهگی