رفلاکس
کولیک
نفخ
ایا فرق میکنن باهم

۲ پاسخ

رفلاکس: بیشتر مربوط به بالا آوردن شیر و ناراحتی بعد از شیر خوردن
کولیک: گریه طولانی بدون علت مشخص، معمولاً شب‌ها
نفخ: باد شکم و سفت شدن شکم، نوزاد بعد از دفع گاز راحت می‌شود

رفلاکس بالامیاره
کولیک هم یجورایی همون نفخه کولیک براتکامل روده هست که داره جابازمیکنه وهمه بچهادارن فقط شدتش متفاوته

سوال های مرتبط

مامان دخترم و پسرم🥰 مامان دخترم و پسرم🥰 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🍼👶🏻 مامان امیرعلی🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓪𝓻𝓪𝓶 ۹ ماهگی
مامان مغزبادومم🌸🩷 مامان مغزبادومم🌸🩷 ۵ ماهگی
مامان 🩷Nila🩷 مامان 🩷Nila🩷 ۴ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۴ ماهگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی