رفلاکس: بیشتر مربوط به بالا آوردن شیر و ناراحتی بعد از شیر خوردن
کولیک: گریه طولانی بدون علت مشخص، معمولاً شبها
نفخ: باد شکم و سفت شدن شکم، نوزاد بعد از دفع گاز راحت میشود
رفلاکس بالامیاره
کولیک هم یجورایی همون نفخه کولیک براتکامل روده هست که داره جابازمیکنه وهمه بچهادارن فقط شدتش متفاوته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.