سلام دوستا من شبا به پهلو میخوابم مشکل خو پیش نمیاد

۳ پاسخ

من دمر میخابم

انشاالله ک نینی مون چیزش نشه

من طاق باز میخوابم🤕😐 به پهلو اوکیه، اما طاق باز خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی