۷ پاسخ

اره وای 😂😂

اره عزیزم منم دارم برای جا باز کردن‌رحم و جا ب جا شدن بچه تو‌رحمه سعی کن اینجور مواقع دم و بازدم قوی داشته باشی که دردش کمتر بشه 🌷

اره مخصوصا اگر دراز کشیده باشم یهو عطسه بزنم بد جور تیر میکشه

اره گلم
مراقب باش بلند میشی می‌شینی

اره دقیقا
با عطسه ‌سرفه هم همینطور

وای اره😭😭
ی چند ثانیه باید بی حرکت بمونم تا خوب بشه

اره منم اونجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیستم بارداری
مامان اورهان بالام مامان اورهان بالام روزهای ابتدایی تولد
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷ملورین🩷 مامان 🩷ملورین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری