خانمااین شیرخشک خوشمزس

تصویر
۷ پاسخ

اره مزش خوبه ولی نان کامفورتش خوشمزه تره😂

منم برا پسرم کمکی گرفتم میخوره خودمم موقعی ک ببینم سرد شده میخورم مزه خوبی داره

هم خوشمزه هست هم وزن دهی دارهه

خودت مزه کن😂

ارع
چند گرفتی ؟

من نمیدونم پسر من اینو نخورد اپتامیل جنیور میخوره

منم برای پسرم گرفتم به عنوان کمکی آره خوشمزه است پسرم دوست داره

سوال های مرتبط

مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو ۱ ماهگی
مامان آراز مامان آراز ۱۵ ماهگی
مامان مرسانا♥️نورا مامان مرسانا♥️نورا ۱۱ ماهگی