دخترم همش بالا میاره علتش چیه؟

۱ پاسخ

رفلاکس یا زیاد شیر میخوره یا درست آروغ نمیگیری

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان پرنسس دیناز مامان پرنسس دیناز روزهای ابتدایی تولد