مامانا بیمارستان مردم چطوره برای زایمان؟

۳ پاسخ

منم بیمارستان مردم زایمان کردم رفتار پرستاران عالیی بود چ بستری شدنم قبل سزارین چ بعدش و تو ریکاوری و اتاق عمل همه چی عالی تمیز بود رسیدگی عالی سر ساعت شیاف میذاشتم زیر انداز عوض میکردن سر میزدن غذاهاش
حتی من شیر نداشتم چندبار کمپرس آوردن شیر دوش آوردن با مهربونی بچه رو میبردن شیرخشک با سرنگ میدادن اروغ می‌گرفتن میخوابوندن میاوردن من اگر بازم زایمان کنم میرم مردم

دوست من اونجا زایمان کرد میگفت مثل بیمارستان دولتی فقط پولش خصوصیه

اصلا بیمارستان خوبی نیست
در حد دولتی ولی پولي که میگیرن در حد خصوصی
فقط میخوان جیبت رو خالی کنن حتی اگه بیمه باشی
همیشه هم شلوغ و بی نظمه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی