خانما وزن جنینم 1700خوبه ؟ بعد بریچ یعنی چی؟

۳ پاسخ

وزنش خوبه فک کنم اینجور گهواره تقریبی زده نسبت به گهواره بیشتر هم هست بریچ پاهاش پایینه و سر ش بالا

اره خوبه یعنی بچه به پا هست اگر تا اخر نچرخه سزارین باید زایمان کنی

سرش بالاست و پاهاش پایینه

سوال های مرتبط

مامان آرکادیا مامان آرکادیا ۳ ماهگی
مامان الین مامان الین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هــامیــن✨👼 مامان هــامیــن✨👼 ۸ ماهگی
مامان هلیاو محمد طاها مامان هلیاو محمد طاها ۹ ماهگی
مامان مامان بهراد مامان مامان بهراد ۱۱ ماهگی