خانما وزن جنینم 1700خوبه ؟ بعد بریچ یعنی چی؟

۷ پاسخ

خوشبحالت بریچه

خوبه گلم عالی وزنش

اره خوبه
برا من ۳۱ هفته تمام ۱۷۰۰ بود

من تو۳۰ هفته
وزنش ۱/۴۰۰ بود

گلم سی و یک هفته ات تموم شده که رفتی وزن

اره خوبه وزنش نرماله…. بریچ یعنی پاهاش پایینه سرش بالاس

به پاعه

سوال های مرتبط

مامان آرکادیا مامان آرکادیا ۳ ماهگی
مامان الین مامان الین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هــامیــن✨👼 مامان هــامیــن✨👼 ۸ ماهگی
مامان هلیاو محمد طاها مامان هلیاو محمد طاها ۹ ماهگی
مامان مامان بهراد مامان مامان بهراد ۱۱ ماهگی