۱ پاسخ

هیچی نمیدن فقط پودر اس امپرازول ک اونم ب نظرم خوب نبود من هیچی ندادم فقط بعد شیر حتما آروغ بگیر ی ربع سر پا نگهش دار وقتیم شیر میدی زاویه سرش ۴۵ باشه موقع خوابم زیر سرش ۳۵ باشه زیر تشکش ی بالشت نرم بزار

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۶ ماهگی
مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۱۴ ماهگی