۴ پاسخ

بعداز معاینه برو پیاده‌روی تا فرداش زایمان میکنی

لکه بینی و یکم سوزش

عزیزم درد بعد معاینه و لکه بینی تا دو روز عادیه بعضیا بعد از معاینه زود زایمان میکنن بعضیا نه من خودم چندین بار معاینه شدم ولی اخرش با امپول فشار زایمان کردم

لکه بینی .

سوال های مرتبط

مامان فاطمه ثمین مامان فاطمه ثمین ۶ ماهگی