مامانا دل و جیگر مرغ ضرر دارد بخورم ۱۵ هفتم

۱۱ پاسخ

من شنیدم خوب نیست

من دل چند بار خوردم چه کبابی چه خوراک چیزی نشد فقط خوب بپز

دل من خوردم ولی جیگر نه

سیرابی چی

من دوبار خوردم هردفعه ۴ دونه نتونستم نخورم

نخور.

نخور کلا میگن خوب نیست اگه خیلی دلت میخواد در حد کم بخور

نخور

در حد رفع هوس یکم بخوری هیچی نمیشه

نخور حالا اگه خیلی هوس کردی یدونه فکر نکنم مشکلی داشته باشه

بله ضرر داره نخور

سوال های مرتبط

مامان دلماه🌙دنیز 👧 مامان دلماه🌙دنیز 👧 ۴ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۳ ماهگی
مامان الوبخارای‌مامان مامان الوبخارای‌مامان هفته هفدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ویکم بارداری