سلام خانماپفک چی توزپنیری میتونم بخورم

۴ پاسخ

تو ماه‌های آخر نخور میگن بچه زردیش می‌ره بالا نمی‌دونم راسته یا نه ولی من نمیخورم

آره بخور هوس کردی

نوش جونت هرچی هوس کردی بخور فقط حدش رو رعایت کن زیاد نخوری

من میخورم خودتو منع نکن هرچیزیش ب اندازع ضرر ندارع

سوال های مرتبط

مامان نیکان🐣💙👼 مامان نیکان🐣💙👼 ۴ ماهگی
مامان بهار و نگار مامان بهار و نگار روزهای ابتدایی تولد
مامان مانلی و مانیار مامان مانلی و مانیار روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی