۹ پاسخ

اینجایی ک من میرم سونو خودش فیلم سونو رو ضبط می‌کنه سی‌دیشو‌ میده بهمون.البته فقط سونو های غربالگری اینکارو می‌کنه ،بقیه سونوها سیدی نمیده

اگه از دکترت اجازه بگیری من سر سونو قلب گفتم میشه همسرم بیاد داخل صدای قلبشو گوش بده گفت سر سونو هابی بدی. گوشی بیار فیلم بگیر

نه متاسفانه نزاشت
خودش فیلم سونو رو ضبط کرد فرستاد همراه با چندتا عکس

من گفتم بهم سیدی بده ولی میشود فیلم‌گرفت دیگ‌ سونو گرافی بهم‌گفت همه را ضبط میکنم و بهت میدم‌

اره من دیروز داشتم‌گرفتیم چ حس خوبیه واقعا

من هر ماه ب صورت دوره ای میرم پیش دکترم و هر بار بدون استثنا فیلم می‌گیرم و برای همسرم می‌فرستم.

اره میشه من همراه باهام بود اومد فیلم گرفت هم ان تی هم انومالی

من نگرفتم باید ببینی دکترت میزار یا ن

آره میشه فیلم گرفت منم فیلم گرفت حتی دوتا بچه هامم باهام اومدن تو اتاق سونو

سوال های مرتبط

مامان 👼👸🏻👸🤴 مامان 👼👸🏻👸🤴 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری