حالت تهوع های نصف شبی پیرم کرده چیکار کن😭😭م

۸ پاسخ

دمیترون بخور

ببین این یعنی نوع تهوعت از سردیه
معمولا اونایی که تهوع صبحگاهی دارن و سوزش سر دل تهوع شون صفراویه که طبع گرم و خشک اذیتشون میکنه. اما برای من و تو بلغمیه مخصوصا اگه دهنت به تلخی بزنه. از دارچین و نعناع و زنجبیل استفاده کن ایشالا حالت بهتر میشه‌. رژیم غلبه بلغم رو سرچ کن تا جایی‌که میشه رعایت کنی تهوعت باز بهتر کنترل میشه.
من حتی آبم حالمو بد میکنه با یکم عرق نعناع قاطی میکنم میخورم.
زنجبیل هم تا ۲ گرم در روز مجازه.
دارچینم دوز مجاز داره.. رو غذاهات میتونی بریزی
زیره سبز سرچ کن ببین اگه اشکال نداره یکم خیس کن یه چندتا دونه با آب مث قرص بخور...
از سردیجاتم پرهیز کنی بهتر میشی
اینا مجموعه تجربه خودم بود چون این سری خیلی اذیت شدم تو بارداری

تازه اول شی تا هفته 14 داری🫠😑

عزیزم فقط تحمل.انشالله پایان ۱۲ هفته بهتر میشی

منم دچارش بودم تا ۱۲ هفته ..بعد از شام هرشب یک عدد فاموتیدین خوردم .برطرف شد

منو ک حالت تهوع نصف عمرمو گرفت.
همشم قرص دمیترون ۴ میخورم .خیلی خوبه

کله پاچه بخور عالیه

عزیزم انشاللع خوب بشه 🥺منم تجربه ندارم بگم چی بخوری ک خوب شی

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی🩵 مامان نی‌نی🩵 هفته دوازدهم بارداری
مامان پسرکم و تو دلی مامان پسرکم و تو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد
مامان دیاناخانوم 🌼💞 مامان دیاناخانوم 🌼💞 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ودوم بارداری