۸ پاسخ

برا منم دوتا زدن تو پاهاش

بله دوتا تزریق میشه.پسر منم هگزاوالان زدن

دختر منو دوتا زدن گفتم جدید یکی اومده ک جای دوتا رو میگیره.

بله منم همینجور بود
البته هنوز یکیش مونده

من امروز زدم گفتن شده دو تا

برای پسر منم سه تا تزریقی بود دوتا خوراکی.

دختر من واکسن ۴ ماهگی ۳ تا زد دوتا به پای راست یکی پای چپ

سه تا زدن دوتا پای راست یکی چپ دو تا هم قطره خوراکی

سوال های مرتبط

مامان کنجد🫶🫶 مامان کنجد🫶🫶 ۱۷ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی