۵ پاسخ

هر وقت میرم دکتر بقیه مامان ها بهم میگن دو قلو داری ؟

البته چون دکتر دعوام کرد دارم کم میخورم ولی واقعا وقتی کم میخورم معده ام درد میگیره میسوزه

من ۳۲ هفته دو روز رفتم ۲۸۰۰ بود دکتر خیلی دعوام کرد ،گفت خیلی نینی تپل شده

خداکنه وزن نینی منم بره بالا ۱۸۰۰هست الان چیکارکنم دعاکنین دردتون بجونم

۲۴۰۰ یا ۲۵۰۰

سوال های مرتبط

مامان مامان رادین مامان مامان رادین ۵ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی
مامان ملاک و لیانا💗 مامان ملاک و لیانا💗 ۴ ماهگی
مامان شاهان و ویهان مامان شاهان و ویهان ۳ ماهگی