۱ پاسخ

من میرم پیش دکتر انشایی،کارش خیلی خوب و دقیقه واقعا،همسرم هم همراهم میاد داخل نی نی رو میبینه. یکی پیش ازادبخش رفته بود بهش اشتباه گفته بود اومد اینجا،یکی هم جای دیگ رفته بود جنسیت رو بهش گفتن دختر اومد اینجا دیدن پسره،بنده خدا شوک بود.
ولی تا الان عکس نگرفتم،شنیدم ک باید ازشون درخواست کنی در کل هرجا بری،ظاهرا هزینه جدا داره.میخوایی جایی نوبت بگیری تلفنی بپرس ک عکس میده یا نه.

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته یازدهم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان غنچه زمستون❄️ مامان غنچه زمستون❄️ ۵ ماهگی